עזרה בחובות מול רשות האכיפה והגבייה

עמותת “אסופי” היא ארגון ללא מטרות רווח המוקדש לתמיכה בלוחמים וחיילים לשעבר הסובלים מהפרעת פוסט-טראומה (PTSD), ומספקת שירותים רבים, כולל סיוע בניהול חובות והתמודדות עם הליכי הוצאה לפועל. להלומי קרב, המתמודדים עם PTSD, קיימות מספר סיבות אשר עשויות להוביל אותם למצבים פיננסיים קשים ולצבור חובות.

לוחמים הסובלים מ-PTSD לעיתים קרובות מתמודדים עם דיכאון, חרדה, הפרעות שינה, והתמודדויות נפשיות נוספות שיכולות להפריע ליכולתם לעבוד ולהתפרנס.

עקב התמקדות בהתמודדות עם הטראומה והתסמינים הנלווים, עשויים לוחמים להזניח נושאים פיננסיים, כמו ניהול חשבון הבנק, תשלום חשבונות. והתמודדות עם הליכי הוצאה לפועל, בתי משפט, עיקולים וכו. בנוסף, הרבה מהלומי הקרב בתפקוד נמוך מאבדים את זוגיותם ומגיעים למצב של חוסר יכולת להשתקם.

לעמותת “אסופי” קשר ישיר עם “רשות האכיפה והגבייה” הוצאה לפועל והמרכז לגביית קנסות, בכדי להסדיר את החובות של הלומי הקרב.קשיים בתפקוד היומיומי עלולים לכלול חוסר יכולת להתמקד, נוכחות נמוכה בעבודה, וקשיים בניהול פיננסי, מה שמוביל להתקשות בתשלום חובות והוצאות קבועות.

עמותת אסופי מסייעת ללוחמים לחזור למסלול חיים יציב יותר, תוך התמודדות עם החובות הקיימים באופן הוגן ובר קיימא.

כל השירותים של עמותת אסופי הם בחינם.

 

לוחם בגדוד 202 בצנחנים ובגדוד 9255 בחטיבת המילואים הצפונית של הצנחנים. עמותת אסופי, עזרו וליוו אותי בהליך הגשת התביעה עד להכרה כולל הבירור וכן ליוו אותי ועזרו לי בהליכי הוצאה לפועל עד להשלמת התהליך. אסופי עזרו לי בזמנים חשוכים, תודה רבה מקרב לב.

אוהד ירקוני
מאיר קדוש
נפגשתי עם עמותת אסופי בתקופה קשה ברמה הנפשית. התמודדתי עם עיקולים בחשבון הבנק ובעיות בהליכי הוצאה לפועל. הייתי בקריסה מוחלטת. אסופי עשתה עבודה מעוררת השראה. הם עזרו לי לסגור את רוב חובותי בהצלחה ומצמצמו את מה שנשאר לסכום זניח. אסופי סייעה לי לחזור לעמוד על רגליי ולהשיב לי את חיי. עבור העזרה הם לא דרשו תשלום כלל.
מאיר קדוש
Gal Roistain

כיום נכה צהל מוכר 64% פסוט טראומה ופיזי, את אייל מלאכי ואסופי פגשתי כשעוד לא היתי מוכר, בחובות של 600 אלף שח ורגע מלהגיע לרחוב, בזכות אייל ואסופי נסגרו החובות ולמשפחה שלי יש שקט וביטחון.

גל רויטשטיין

© All Rights Reserved to Asufi NPO

NPO #580658359

 

© כל הזכויות שמורות לעמותת אסופי

מספר ארגון: 580658359

הצהרת נגישות